Din hälsa och din trygghet är viktig för oss när du bor på ett Best Western-hotell.
Vi på Best Western Hotels & Resorts håller oss uppdaterade via myndigheternas kanaler för råd samt aktuell status i respektive land. Vi följer noga vägledningen från Världshälsoorganisationen WHO och Folkhälsomyndigheten. Vårt fokus är att tillgodose våra gäster behov.
Här är exempel på några åtgärder som vidtagits:
Hotellen har ökat fokus på städning av gemensamma utrymmen som till exempel receptionen.
Regelbunden rengöring av frekvent använda ytor, såsom nyckelkort, dörrhandtag, hissdörrar och knappar.
Vid frukostbuffén säkerställs en god hygien, bestick och fat byts ofta och handsprit finns tillgängligt för de som önskar. Vi erbjuder även "Best Breakfast to go". 
Kvalitetssäkringen avseende hygien och städning genomförs i form av en digital kvalitetskontroll.

AVBOKNINGSREGLER UNDER PÅGÅENDE PANDEMI
För avbokningar gäller de regler som framkommer i samband med bokningen. Har du bokat via en s k tredjepartssida (t ex Hotels/Expedia, Booking, Coop, Hotel Specials) måste eventuella av- och ombokningar göras via respektive bokningssida (=där man bokat, där bokar man också om/av). Vi rekommenderar våra gäster att undvika förskottsbetalning på logi eftersom dessa pengar inte fås i retur vid en eventuell avbokning.

LÄS MER OM VÅRT KVALITETSARBETE HÄR!

Hotellpaket

För närvarande finns inga erbjudanden.
Each Best Western® branded hotel is independently owned and operated. © 2002-2021 Best Western International, Inc. All rights reserved.
Integritets och Cookie policy
Vi värnar om din integritet och för oss är det viktigt att du känner dig trygg med hur vi hanterar dina personuppgifter.
Vår hemsida använder cookies dels för att optimera hemsidans funktion och dels för att kunna läsa statistik. Genom att du besöker och använder vår hemsida eller dess tjänster förstår du och accepterar hur vi hanterar dina personuppgifter enligt vår integritetspolicy.